درهم
درهم
یه دزفولی
نوشته شده در تاريخ 26 شهريور 1389برچسب:شعر,دوستی,عشق,عزیز, توسط علیرضاSRR |

گاه نومیدم .گاه امیدوار*************گاه ارامم و گاهی بی قرار                                     گاه میخندم دلم شاد است وگاه******خسته ام لبریز از اندوه وآه                                     گاه بر روی یک شقایق می کنم******شکوه از این قلب عاشق می کنم                            گاه می گویم سهمم این بود********آه از این چشم انتظاری ها چه سود است                  کاش این چشم انتظاری ها نبود*****کاشکی این بی قراری ها نبود                                  گاه پشت پلک پنجره*************می شوم خیره به باغ خاطره                                     با خودم می گویم که اخر یک سحر**باز می گردد عزیزم از سفر                                          چشم من روشن به رویش می شود*خانه پر از رنگ و بویش می شود                     



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت12:24---29 شهريور 1389
ببخشید دوتا نظر یه جورواست گذاشتم اشتباهی شد لطفا یکیشونو حذف کن


شادی
ساعت12:24---29 شهريور 1389
ببخشید دوتا نظر یه جورواست گذاشتم اشتباهی شد لطفا یکیشونو حذف کن


مهشید
ساعت16:50---26 شهريور 1389
سلام دوست عزیز مرسی از اینکه به کلبه درویشی من سر زدی امیدوارم خوشت اومده باشه بازم بهم سر بزن
راستی داشت یادم می رفت تو هم وبلاگ قشنگی داری موفق باشی
قربانت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: